O nas
PROFESJA CONSULTING jest polską prywatną firmą doradczą. Działamy na terenie całego kraju. Nasze doświadczenie
w pracy na rynku polskim sięga 1990 roku. Od 1997 roku Profesja Consulting działa
w zreorganizowanej formie, która zapewnia jeszcze większą skuteczność
w rozwiązywaniu problemów
i zaspokajaniu potrzeb naszych klientów. Od momentu powstania
współpracowaliśmy z wieloma przedsiębiorstwami, instytucjami
i organizacjami o zróżnicowanej specyfice
i potrzebach. Dzięki temu zdobyliśmy bardzo szerokie
i miarodajne doświadczenie zarówno
w dziedzinie doradztwa jak
i na polu szkoleniowym.
Dzięki doświadczeniu zgromadzonemu przez konsultantów i ekspertów Profesji Consulting we współpracy z różnorodnymi firmami w przeciągu ostatnich dziesięciu lat, możemy zaproponować naszym klientom
kompleksowe usługi związane z kadrami. Dlatego zatrudniamy dla naszych klientów nowych pracowników lub pomagamy im w przygotowaniu procedury selekcyjnej, prowadzeniu selekcji; przeprowadzamy badania potencjału,
kwalifikacji i umiejętności zatrudnionej już kadry oraz przygotowujemy narzędzia pozwalające na efektywne gospodarowanie zasobami ludzkimi firmy.
Chcemy zwrócić Państwa uwagę na kilka istotnych elementów, które były i są ważne dla naszych klientów:
- profesjonalizm i skuteczność, co możecie Państwo sprawdzić, nie podejmując większych zobowiązań (oprócz spotkania, możemy przygotować dla Państwa próbkę szkolenia)
- szerokie doświadczenie zdobyte w trakcie współpracy z firmami o bardzo zróżnicowanej specyfice i potrzebach
- absolutne dopasowanie usługi do potrzeb i oczekiwań klienta
- clienting jest dla nas praktyką, a nie sloganem, zatem dużo wysiłku wkładamy w to, by nasz klient był zadowolony
- przyjazne ceny oraz atrakcyjne warunki stałej współpracy
Działalność doradcza Profesji Consulting obejmuje również swym zakresem oddziaływanie perswazyjne, czyli specjalistyczne działania z zakresu Public Relations (wewnętrznych
i zewnętrznych). Usługi tego typu przyjmują zwykle dwojaki charakter. Jest to
pomoc w przygotowaniu strategii i odpowiednich narzędzi lub bezpośrednia interwencja zaangażowanych w rozwiązanie problemu konsultantów
i ekspertów. Najbardziej typowym przykładem takiej interwencji jest podjęcie mediacji, występowanie w roli reprezentanta i inne.
Co proponujemy?
-
analiza potrzeb szkoleniowych firmy - skontaktujcie się Państwo z nami, a my doradzimy, czy i jakie szkolenia mogą zwiększyć efektywność pracy w Państwa firmie
- szkolenia zamknięte - jeśli zamierzacie Państwo przeszkolić grupę pracowników, nasz konsultant przygotuje program dopasowany do Państwa sytuacji i potrzeb; z nim też określicie Państwo czas i miejsce treningu, poznacie trenerów oraz wynegocjujecie atrakcyjną dla siebie cenę
- szkolenia otwarte - jeśli jeden lub kilku pracowników Państwa firmy potrzebuje dodatkowych umiejętności, zapoznajcie się z naszym programem szkoleń otwartych
- konsultacje szkoleniowe - jeśli uznacie to Państwo za potrzebne, nasi eksperci zademonstrują różne metody i techniki pracy nawet bardzo małej grupce kilku pracowników Waszej firmy
Korzystając z naszych usług mają Państwo całkowitą pewność, że jesteśmy rzetelni
i zaangażowani. Nasze warunki i sposób współpracy są dopasowane do Was, a nie do nas. Nasze ceny są naprawdę rozsądne. Jesteśmy pewni, że nasza oferta
zadowoli każdego!
Miejsce
Zajęcia, które prowadzimy mogą odbywać się:
- na terenie ośrodków szkoleniowych lub wypoczynkowych (organizowanie miejsc w ośrodku przez nas bądź przez klienta - zależnie od preferencji)
- w siedzibie naszego klienta
- siedzibie naszej firmy - Profesja Consulting
Trenerzy
Grupa naszych trenerów posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu grup szkoleniowych. Osoby prowadzące szkolenia to głównie specjaliści w zakresie psychologii społecznej, organizacji i zarządzania. Łączą oni dobre przygotowanie teoretyczne z umiejętnościami praktycznymi w tej dziedzinie.
Czas trwania szkoleń
Naszą dewizą jest przygotowanie produktu dopasowanego do indywidualnych potrzeb naszego klienta, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje.
Jak wynika z naszych doświadczeń, szkolenia 2 - 3 dniowe są najefektywniejsze, aczkolwiek możemy modyfikować czas ich trwania, w dowolny sposób dzieląc program na bloki.
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
Tematy szkoleń: BLOK - UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE:
- Profesjonalna Sprzedaż
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Telemarketing - sprzedaż przez telefon
- Negocjacje handlowe
- Marketing
- Radzenie sobie z zarzutami i wątpliwościami klientów
- Business Relations - podtrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientami
Tematy szkoleń: BLOK - CUSTOMER SERVICE:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Customer Service dla sekretarek, asystentek i recepcjonistek
- Telemarketing - obsługa klienta przez telefon
- Komunikacja w kontaktach z klientami
Tematy szkoleń: BLOK - UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE:
- Zarządzanie zespołem
- Planowanie
- Time Management
- Podejmowanie decyzji
- Zarządzanie zmianą i konfliktem
- Motywowanie pracowników
- Komunikacja w kierowaniu
- Rozwiązywanie konfliktów
Tematy szkoleń: BLOK - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI:
- Rekrutacja i Selekcja
- Systemy Motywacyjne
- Systemy oceniania pracowników
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Jak szkolić innych - szkolenia dla trenerów
Tematy szkoleń: BLOK - ROZWÓJ OSOBISTY:
- Trening Asertywności
- Trening Antystresowy
- Efektywna Komunikacja
- Trening Twórczości
Zapraszamy do skorzystania z usług naszej firmy!